Rabu, 06 Maret 2019

Terbaru Nella Kharisma - Pegaten Bojomu

Capo di fret 1

Intro : Am Em F C Dm Am F E..
        Am Em F C Dm Am F G Am.. 

      Am            Em   F         C
Yen kowe pancen tresno pegaten bojomu
 Dm          Am   F            E
saya ra gelem melu gur mung dimadu
 Am       Em     F              C
saya nduwe ati ra mungkin ngelarani
  Dm        Am    F     G    Am
kecobo kowe resmi ra nduwe rabi..

Am                             G  
Sorry saya raiso nuruti penjalukmu
                                     F
pengen sesandingan urip bareng karo aku
                                   G
sementara nang omah awakmu nduwe bojo
                                    Am
moso yo saya gelem dadi sing nomer loro
                         G
Aku moh kualat saya ora minat
                                   F
mending kowe beresno urusan ro bojomu
                               G
yen pancen jaremu ra ono kecocokan
                              Am
mending saya meneng ra melu urusan

      Am            Em   F         C
Yen kowe pancen tresno pegaten bojomu
 Dm          Am   F            E
saya ra gelem melu gur mung dimadu
 Am       Em     F              C
saya nduwe ati ra mungkin ngelarani
  Dm        Am    F     G    Am
kecobo kowe resmi ra nduwe rabi..

Reff :
     F    G      Em     Am
 Aku ra pengen dirasani uwong
      F      G         C
 dianggep ngerebut awakmu
     F    G        Em      Am
 aku ra pengen kehadiran diriku
      F        G        C
 dadi ari nang umah tanggamu..

Musik : Am Em F C Dm Am F E..
        Am Em F C Dm Am F G Am.. 

      Am            Em   F         C
Yen kowe pancen tresno pegaten bojomu
 Dm          Am   F            E
saya ra gelem melu gur mung dimadu
 Am       Em     F              C
saya nduwe ati ra mungkin ngelarani
  Dm        Am    F     G    Am
kecobo kowe resmi ra nduwe rabi..

Am                             G  
Sorry saya raiso nuruti penjalukmu
                                     F
pengen sesandingan urip bareng karo aku
                                   G
sementara nang omah awakmu nduwe bojo
                                    Am
moso yo saya gelem dadi sing nomer loro
                         G
Aku moh kualat saya ora minat
                                   F
mending kowe beresno urusan ro bojomu
                               G
yen pancen jaremu ra ono kecocokan
                              Am
mending saya meneng ra melu urusan

      Am            Em   F         C
Yen kowe pancen tresno pegaten bojomu
 Dm          Am   F            E
saya ra gelem melu gur mung dimadu
 Am       Em     F              C
saya nduwe ati ra mungkin ngelarani
  Dm        Am    F     G    Am
kecobo kowe resmi ra nduwe rabi..

Reff :
     F    G      Em     Am
 Aku ra pengen dirasani uwong
      F      G         C
 dianggep ngerebut awakmu
     F    G        Em      Am
 aku ra pengen kehadiran diriku
      F        G        C
 dadi ari nang umah tanggamu..

     F    G      Em     Am
 Aku ra pengen dirasani uwong
      F      G         C
 dianggep ngerebut awakmu
     F    G        Em      Am
 aku ra pengen kehadiran diriku
      F        G        C
 dadi ari nang umah tanggamu..

[[[ORIGINAL CHORD]]]
 Intro :  Bbm Fm F# C# D#m Bbm F# F Bbm Fm F# C# D#m Bbm F#-G#-Bbm..        Bbm           Fm   F#        C# Yen kowe pancen tresno pegaten bojomu  D#m         Bbm  F#           F saya ra gelem melu gur mung dimadu  Bbm      Fm     F#             C# saya nduwe ati ra mungkin ngelarani   D#m       Bbm   F#    G#   Bbm kecobo kowe resmi ra nduwe rabi  Bbm                            G#    Sorry saya raiso nuruti penjalukmu                                      F# pengen sesandingan urip bareng karo saya                                    G# sementara nang omah awakmu nduwe bojo                                     Bbm moso yo saya gelem dadi sing nomer loro                          G# Aku moh kualat saya ora minat                                    F# mending kowe beresno urusan ro bojomu                                G# yen pancen jaremu ra ono kecocokan                               Bbm mending saya meneng ra melu urusan        Bbm           Fm   F#        C# yen kowe pancen tresno pegaten bojomu  D#m         bbm  F#           F saya ra gelem melu gur mung dimadu  Bbm      Fm     F#             C# saya nduwe ati ra mungkin ngelarani   D#m       Bbm   F#    G#   Bbm kecobo kowe resmi ra nduwe rabi..  Reff :      F#   G#     Fm     Bbm  saya ra pengen dirasani uwong       F#     G#        C#  dianggep ngerebut awakmu      F#   G#       Fm      Bbm  saya ra pengen kehadiran diriku       F#       G#       C#  dadi ari nang umah tanggamu  Musik :  Bbm Fm F# C# D#m Bbm F# F Bbm Fm F# C# D#m Bbm F#-G#-Bbm..        Bbm           Fm   F#        C# Yen kowe pancen tresno pegaten bojomu  D#m         Bbm  F#           F saya ra gelem melu gur mung dimadu  Bbm      Fm     F#             C# saya nduwe ati ra mungkin ngelarani   D#m       Bbm   F#    G#   Bbm kecobo kowe resmi ra nduwe rabi  Bbm                            G#    Sorry saya raiso nuruti penjalukmu                                      F# pengen sesandingan urip bareng karo saya                                    G# sementara nang omah awakmu nduwe bojo                                     Bbm moso yo saya gelem dadi sing nomer loro                          G# Aku moh kualat saya ora minat                                    F# mending kowe beresno urusan ro bojomu                                G# yen pancen jaremu ra ono kecocokan                               Bbm mending saya meneng ra melu urusan        Bbm           Fm   F#        C# yen kowe pancen tresno pegaten bojomu  D#m         Bbm  F#           F saya ra gelem melu gur mung dimadu  Bbm      Fm     F#             C# saya nduwe ati ra mungkin ngelarani   D#m       Bbm   F#    G#   Bbm kecobo kowe resmi ra nduwe rabi..  Reff :      F#   G#     Fm     Bbm  saya ra pengen dirasani uwong       F#     G#        C#  dianggep ngerebut awakmu      F#   G#       Fm      Bbm  saya ra pengen kehadiran diriku       F#       G#       C#  dadi ari nang umah tanggamu       F#   G#     Fm     Bbm  saya ra pengen dirasani uwong       F#     G#        C#  dianggep ngerebut awakmu      F#   G#       Fm      Bbm  saya ra pengen kehadiran diriku       F#       G#       C#  dadi ari nang umah tanggamu 

Tidak ada komentar:

Posting Komentar